Thread: uLTimO 16v
View Single Post
Old 03-03-2010, 11:48
uLTimO 16v's Avatar
uLTimO 16v uLTimO 16v is offline
Forum Newbee

Cool uLTimO 16v

Hey iedereen,

ik ben Timo uit Breda en ik heb onlangs mijn tweede Golf gekocht. Een mk2 van 1988 met een 1.8 16v (kr). Het mooie van deze auto is dat er een Rallye interieur in zat toen ik hem kocht. Die stoelen zitten echt als geen andere. Heerlijk! Hij reed niet heel goed toen ik hem kocht wat later bleek te liggen aan de beroerde afstelling van de ontsteking. Dat heb ik nu gelijk laten doen toen ik een nieuwe motorsteun liet monteren. Nu is het een GTi zoals het hoort.

Hiervoor reed ik een mk3 2.0 8v. Die heb ik helaas een beetje kapot gereden tegen een hek dat in de weg stond. Die wordt nu weer opnieuw opgebouwd en ik zou dus over mijn project kunnen spreken.

Ik geef eerlijk toe dat ik maar heel weinig over autos weet onder de motorkap, gezien het feit dat ik autoverkoper ben bij een dealer. Gelukkig heb ik een club vrienden om me heen die er wel verstand van hebben en lukt het dan nog niet heb ik een heel goede garage waar ik heen kan.

Dit zijn ze niet allemaal

Al mijn vrienden rijden Corrado VR6. 1 van die gasten heeft zelfs een compressor er op zitten. Mijn mk2 gaat in mei weg voor een nieuw spruitstuk (spagetti) en wiellagers. Hopen dat dat ook weer een stuk zal schelen. Later wil ik nog scherpere nokkenassen en een nieuw uitlaatsysteem laten monteren. De mk3 zal nog wel even duren voordat hij klaar is.

Dat ik besmet ben met het virus mag duidelijk wezen! Groeten van Timo
Reply With Quote