View Single Post
Old 02-03-2010, 22:31
lupogrun's Avatar
lupogrun lupogrun is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Berserker
Na dit project niet meer...

Maar even serieus? Hier zeggen 100 man je dat dit laswerk slecht is, zelfs waardeloos en dat je problemen gaat krijgen met de plamuur (scheuren)..

Maar je reageert hier niet of nauwelijks op, doe je het laswerk zelf, of laat je het doen? Dan zou ik die mensen er toch op aanspreken, of heb je dit al gedaan, maar zij vertellen je dat het wel goed zit??

Ik zou dit toch niet willen voor mijn project, en als ik zulke reacties kreeg dat het prutswerk was (en ik er zelf geen verstand van zou hebben) dan zou ik er toch niet van slapen...

Oké ik zou even laten weten waarom ik niet eerder heb gereageerd op jullie reacties. Ik was toch enigszins teleurgesteld in de reacties. Ik dacht mede autoliefhebbers het zouden waarderen, om mee te kijken met een groot en naar mijn mening apart project. Ik wou jullie door middel van een foto reportage en wat tekst op de hoogte houden van de vorderingen.

Ik heb jullie foto’s laten zien waarop de laswerkzaamheden te zien waren, kan me goed voorstellen dat in jullie ogen het werk niet goed is. Het enige is dat het laswerk op de OUDE foto’s, alleen nog maar puntlassen waren. Dit was dus een moment opname! Ik ben zelf geen kenner, dus doe het ook niet zelf. Ik heb sinds de reacties toen der tijd er over gepraat en er is hierna behoorlijk wat aan gedaan.

De auto is sinds de tijd dat ik de laatste foto’s heb gepost, helemaal afgelast en alles is glad geslepen (geen foto van). Alle lasnaden zagen er allemaal erg strak uit toen die naar de plamuurder ging. Ik ga er dus vanuit dat alles goed gaat komen.

Ik vind het ook erg jammer dat ik zulke reacties krijg, ik kan me het aan de ene kant wel voorstellen, maar de auto stond er op het laatst echt compleet anders bij.

Ik heb foto toegevoegd hoe die de laaste 2 weken bij stond. Ze waren op het moment van de foto de laatste naden aan het nalassen en gladslijpen;

Ik hoop dat ik alles zo helder heb kunnen uitleggen, anders hoor ik het graag.

Gr frank
Reply With Quote