02-03-2010, 14:54
|
|
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
|
|
Zojuist weer even bezig geweest met de auto. Heb heel de motorkabelboom er maar weer uitgetrokken, en mee naar huis genomen. Dalijk eens de originele 16v motorboom vergelijken met de boom die bij de Fiz zat.
Dacht eerst gewoon de ene er uit te halen en door de andere te vervangen, maar dat gaat nie lukken nie. De KR heeft een losse boom voor de motor, die direct op de zekeringenkast prikt. De Fiz heeft een boom voor de motor, die zich net voor de meterkast weer opsplitst in een zooi stekkers, die weer aan kabeltjes zitten die richting tellerbak en stuurkolom gaan.
Dalijk dus maar eens de hele spaghetti bij elkaar gooien, en vergelijken. Denk toch dat de kabelboom die bij de Fiz zat van een PL is geweest. Hij lijkt in ieder geval in geen enkel opzicht op die van een KR...
Hoop eind volgende week de nieuwe wieltjes op te kunnen halen, en de V8 hierheen te krijgen. De 2.0 16v wordt eind van de maand als het goed is hier afgeleverd. Als dat zover is kunnen we gaan beginnen met passen en puzzelen.
|