View Single Post
  #206  
Old 28-02-2010, 18:22
knedel16vweber's Avatar
knedel16vweber knedel16vweber is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 3,538
Send a message via MSN to knedel16vweber
Default

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Kijk eens naar de zekerkast en relaishouder, hier zit ook vaak het probleem dat ie moeilijk aanslaat e.d.

Slecht contact of iets dergelijks..

het probleem van de motor is nu verholpen door een extra massakabel vanuit de accu naar het chassi te trekken en met wat co afstelling zitten we nu redelijk tot goed!
hij loopt weer uit zich zelf stationair en dat alleen is al een hele vooruitgang.
Egon bedank voor het komen!
ook waren we tot de conclusie gekomen dat de bougietjes op sterven na dood zijn.
maandag meteen 4 nieuwe halen en erin.

maar nu vraag ik even iedere kennis die op het forum rond zweeft!

de remmen!

het hele systheem is nu 2 x goed ontlucht en er is ook geen lucht meer te bekennen.
voor en achter zitten er nieuwe remblokken en voor ook schijven op
2 nieuwe remcilindertjes achter.
de hooftremcilinder komt van een golf2 16v en zo ook de bekrachtiger.
dit set is werkend uit de auto gekomen en vers gemonteerd in de 1.
ook de rempedaal is aangepast op de bekrachtiger.
het feit is dat als de motor niet loopt er 100% remdruk is en ook niet wegzakt oid.
maar eenmaal de motor gestart valt de hele druk WEG 0,0 druk!
2xpompen is er wat druk maar vald ook weer meteen weg...
zodra je de motor erna uit zet is er METEEN weer 100%druk en is er niets aan de hand.

WIE O WIE KAN MIJ HELPEN!!!!!

de auto moet rdw gekeurt zijn VOOR vwspeed 2010!
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!!

---=WEBER INSIDE=---

http://nightshift.hipstreet.nl/

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Klinkt interesant die motorspecs van je.
Jammer dat het kapot gelopen is
Reply With Quote