View Single Post
Old 23-02-2010, 20:36
david.stevens's Avatar
david.stevens david.stevens is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Type 17
Mwah, dat valt wel mee, de radio en schuifdak en wat deurvakken.

Hoop dat je tevreden bent met de oorkonde, ik ben het niet met de mijne...kloppen 'n paar dingen niet: de lakcode klopt niet (i.p.v. LA3A = latere marsrood, L31B = oudere marsrood) dan de uitvoering, is CL i.p.v. LS wat op de oorkonde staat.

Maargoed, ik heb ze maar voor de helft van de normale prijs (€ 35,-) kunnen kopen omdat ik in Wolfsburg het Golf 1 Treffen heb bezocht waar ik 'n coupon kreeg om me bij het museum voor de helft van de prijs zo'n oorkonde te bestellen.

W.b.t. de 2 verschillende spiegels op je auto, die aan de linkerdeur is een van binnenuit verstelbare, die aan de rechterdeur een...uhm...waar je nog het ruitje voor moet opendraaien om te verstellen...

ik ben wel echt blij met die van mij.. hij klopt zover ik kan nagaan en daarnaast vind ik het superleuk om aan de muur te hebben thuis.

en over de spiegel, de rechter is ook van binnenuit verstelbaar alleen als je half uit de auto hangt hahahah. en die trouwens nooit net goed staat als je het tijdens het rijden doet

over de Golf, zo heeft hij de laatste veel gestaan:

nu rij ik er weer lekker mee naar mijn stage!!

ik heb ook nog wat kleine dingetjes gedaan, heb de ruiterwissertjes gespoten, het spiegelvoetje rechts, weer mooi in de wax, wieltjes opnieuw zwart gespoten enzo, maar het wordt langzaamaan weer beter weer dus dan kunnen eindelijk de bbs wielen eronder.

verder ben ik aan het kijken om er een 1600 jetta motor in te hangen, mensen hier ervaring mee??

groeten!!
Reply With Quote