View Single Post
  #85  
Old 09-11-2004, 13:34
Allart-Ghetta's Avatar
Allart-Ghetta Allart-Ghetta is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 961
Default

Quote:
Allart, de ontsteking is vrij simpel aan te sluiten, al doe ik het nu even uit mijn hoofd: je neemt de twee computers en de ontstekinsbedrading. Er komen twee draden uit de grote computer die je niet nodig hebt: rood/geel en zwart/geel. Die zijn eventueel voor een brandstofrelais.
Verder heb je een hele lange zwarte, die als je'm stript bruin blijkt te zijn: massa.
Een korte bruine, komt vanaf de ontstekingsmodule: massa.
Een zwarte en een zwart/witte, zitten samen aan de + van de bobine.
Een groene, aan de - van de bobine.
De stekker gaat natuurlijk aan de hallgever.
En de geschakelde + van je contactslot ook aan de + van de dynamo.
Da's alles (hoop dat ik niets vergeten ben?).


Dan ga ik nog maar eens proberen, vorige keer deed hij het niet omdat de Digifant geen toerensignaal meer had, spuit niet in dan volgens mij. Ik had verder niet veel tijd dus heb het er weer af gerukt. Nu maar weer eens aansluiten en kijken of ie wil vonken. Bedankt voor je info.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP
1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm
1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T
1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R
RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear
Reply With Quote