17-02-2010, 21:47
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Jan 2010
Posts: 5
|
|
Tijdje zonder internet gezeten, maar wilde toch even posten wat het uiteindelijk is geworden.. Zoals in de openingspost al gezegd er een aantal dingen aan laten doen, het bleek dat er een scheur in mijn blok zat en dus heb ik er een ander blok in moeten laten hangen.. Kost een paar knaken maar dan zit je wel weer warm.
Is het niet dat bij het in elkaar zetten van de auto ik er nu weer een ander probleem voor terug heb;
De automatische versnellingsbak schakelt als deze koud is perfect van 1 naar 2 naar 3.. Maar zodra de auto op bedrijfstemperatuur komt, springt deze in zijn noodprogramma, schiet in zijn 2 en blijft daar in hangen. Kickdown doet het dan ook niet meer. We hebben de auto uit laten lezen bij ATS in Rijswijk, welke een gespecialiseerd bedrijf is in automatische versnellingsbakken en daar kwam uit dat de themperatuur in de bak 1700 graden was (?) wat natuurlijk niet mogelijk is.. Zij konden niets opnoemen zo 1-2-3 en vonden het ook hocus pocus. Ze vertelden me dat het OF de sensor in de bak kon zijn (vanwege hoge temp..) en dat het ook mogelijk was dat die magneetkleppen ofzo iets niet goed meer zijn. Maar zeker weten doen ze dat niet. Afijn ik ben nu de aanschafwaarde van de auto verder en dat p*kkeding doet het nog steeds niet.. Iemand een ingeving?
|