View Single Post
Old 05-02-2010, 18:49
VW_Mannetje VW_Mannetje is offline
No personal life

@ dirk: het is geen frustratie, ik wilde even wat dingen zeker weten. daar is een forum toch voor?

@ martiepartie: het geld zal wel meevallen, maar nogmaals, ik was even benieuwd of die dingen op de rep lijst een bekend iets zijn.

@ EricNijssen: Ja, toch is het zo... ik ben meestal klaar voor 2 tientjes, vorig jaar toevallig afgekeurd op de gespoten achterlichten. Ben netjes gebeld en ze hebben het gefixed.
Over de kvs 'discussie'.....tjah.... het ging mij er alleen om waarom er een 0,5 liter is bijgevuld. Door antwoorden van bepaalde mensen weet ik gelukkig genoeg. Ik dacht dat er misschien wel iets lek zou kunnen zijn...

@ sjampoo: Het was alleen APK. Ik zeur niet over de prijs/manier van werken. Ik open alleen een topic om even informatie te vergaren, daar voor zitten we toch op een forum?
En het is goed dat ze de auto onderhouden alsof het een nwe is, maar het ging hier alleen om een apktje...ik heb niks over onderhoud gezegd...

Nogmaals, (ik snap niet dat ik hier moeite in steek) waarom wordt er bij een dergelijk topic altijd zo veel moeite gedaan om even wat correcte antwoorden te geven waar de topicstarter naar vraagt, hier zitten mensen die bij de garage werken enz en die weten samen een hoop informatie te vertellen waar ik ook om vroeg...!
Antwoorden zoals 'Sorry, maar iemand die een volvo v70 van 2000 kan betalen, kan die 200,- vast ook wel missen' heb ik geen reet aan, post dan niks....

@ moderators: Jullie voelen hem al aankomen he....gooi hier maar een slotje op, ik heb genoeg informatie, bedankt voor de nuttige info!
Reply With Quote