Thread: Mosselmk2
View Single Post
Old 31-01-2010, 13:13
mosselmk2 mosselmk2 is offline
Forum Newbee

Default Mosselmk2

Hallo allemaal

Zal me hier ff voorstellen.
Ben Michel, 31 jaar uit Enschede en Internationaal Chauffeur.
Heb mezelf voor de kerst een Golf mkII 1.8 RP motor ´90 gekocht.
Na eerder een Golf mkI 1.8GTI ´83 en een Passat VR6 GT Variant ´92 te hebben gehad nu maar eens een mkII om aan te knutselen. Na 8 jaar in de Passat te hebben gereden werd het tijd voor iets kleiners. De kinderwagens hoeven toch niet meer mee .

Toen ik de Golf kochten zaten de DTM velgen en sportuitlaat er al onder. Er zat nog 3 weken APK op dus dat was de eerste zorg. Bleek dat er een fusseekogel kapot was, 2 gebroken veren en een doorgerotte veerschotel. Mooi excuus dus om er gelijk maar een verlaging onder te gooien. Het is een 40/40 geworden met nieuwe dempers erbij. Nu staat de auto iets achterover dus voor komen er 60mm veren onder. De APK was nu gergeld (met steekproef). Verder zijn er heldere achterlichten in gekomen, 1-armige wisser en sportstuur met naaf. Technisch heb ik verder achtervoering met remcilinders vervangen, hoofdremcilinder, v-snaar, olie met filters, kleppendekselpakking, remolie, en alle vacuumslangen en bougie's.
In de planning staan nog de distributieriem, waterpomp, thermostaat en remblokken voor.

Heb geprobeerd om foto's toe te voegen maar krijg het nog nie echt voor elkaar maar ga er nog wel even mee aan het worstelen om ze er op te krijgen. Of als iemand het mischien uit kan leggen

Groeten Michel