29-01-2010, 14:26
|
|
Forum regular
|
|
|
|
foto's van mijn corrado vr6
Hallo
ik ben redelijk nieuw op het forum aangezien ik tijden afwezig ben geweest, maar wil nu even mijn nieuwe corrado showen.
Het is een vr6 uit 93' heeft op de teller maar 108000 km staan ik weet niet precies of dit klopt want ik heb voor de rest geen onderhouds papieren, maar onder andere aan het interieur is wel te zien dat hij niet veel heeft gedraaid. De vorige eigenaar een man van 63 had hem al zo'n 3/4 jaar stil staan het groen stond op de rubbers en hier en daar wat oxidatie zoals je kunt zien op het blok hij is gewoon lekker origineel. Hij heeft airco en vol leer en alles elektrisch en werkend ! De enigste paar minpunten is dat hij op de wielrand een paar rare deuken heeft en nog wat dingetjes in de lak wat een maatje van me gaat verhelpen misschien wel helemaal overspuiten. Hij is wel verlaagd maar stuitert nogal dus even kijken voor een andere set veren/schokkers of misschien een schroefset even kijken wat kwa prijs kwaliteit verhouding een beetje goed is. Ook komen er nog andere velgen onder ik zat te denken aan leuke oude rs4 velgen of brock b1's nog even kijken wat het word allemaal.
maar nu eerst maar wat foto's
sorry voor de wazige foto maar dit is de schade
ik ben er zelf erg blij mee :
ps. sorry dat ik hem nog niet heb schoongemaakt maar daar is het weer ook niet naar
|