View Single Post
Old 28-01-2010, 21:02
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore

Default Stationair probleem nog altijd GTI 16v PL

Hallo,

Jammer genoeg moet ik me maar weer even melden. Ik kom er gewoon niet wijs uit. Ik heb nog altijd het probleem dat mijn auto onrustig stationair loopt..
Als ik gewoon rijd, en ik trap de koppeling in dan zakt hij gewoon weg naar 500 toeren. En valt soms gewoon weg.

Dingen die ik al heb vervangen;

-De rubber om de stationair schroef.
-Injector rubbers. De kleine en de grote.
-Nieuwe verdelerkap.

Alle slangen na gegaan. Ook de temperatuur sensor die aan de onderkant op de buis zit vanaf de luchtfilter. Deze is gewoon helemaal dicht. Geen lekkages.

De vorige eigenaar heeft de Temparatuur sensor die rechts in het blok zit vervangen. En de lambasonde. Ik heb al één extra massa kabel naar het blok gelegd. Dit allemaal heeft niks geholpen.

Afgelopen week een STK over forum gekregen. Deze vangt het blok wel al iets beter op. Maar het is nog gewoon altijd kut om te rijden. Nu heb ik mijn oude STK er weer opgezet. En nu valt de motor soms helemaal uit. Dus ik maar weer de andere er op. En deze vangt hem net op het nippertje altijd op. Maar dit is gewoon niet te rijden. Als ik moet sturen en hij valt weg. Dan valt de hele motor uit. Niet echt veilig dus.

Nu is de vraag. Is de STK die ik heb gekregen ook niet meer 100%? Kan het echt aan de stk liggen? Anders ben ik van plan om toch maar een nieuwe te kopen. Als dit alles zou oplossen. Want ik weet echt niet meer wat het nog kan zijn. Iemand eventueel nog ideeën of tips?

Alvast Bedankt,

groeten. Gino.
Reply With Quote