28-01-2010, 18:39
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,450
|
|
Quote:
Originally Posted by sciroccoGTII
Dan heb je er nu een van een K-jet met lambdaregeling opzitten. Die sensor krijgt een signaal als de motor te rijk loopt van lambda via de regelcomputer en verarmt dan het mengsel. Als er geen signaal is dus in jouw geval zou die i.m.o gewoon volledige brandstof geven. Je krijgt wel brandstof op de injectoren..misschien loopt ie nu veel te arm of verzuipt ie dan zou je het co eens af moeten stellen met de inbus in de luchtweger. Ik zelf zit ook sterk aan in iedergeval de ontsteking te zitten en anderzijds distributie. (bij de nokkenas wel de binnenste merktteken gebruikt?) hulpas ook goed gemonteerd? Onsteking een halve slag gedraaid? Enkel dingen waar je even op kunt controleren.
|
De DX motor is geheel niet in het bezit van welke computer dan ook, en dan zeker geen lambda
Het is gewoon een luchtweger, en een dubbele smoorklep met een bosch k-jettronic systeem.
Je moet gewoon ff alle timingspunten controleren en dan ook de eerste cilinder in BDP zetten dan moet ook je rotor naar de eerste cilinder zetten.
Ik ben nog steeds van mening dat je nokkenas niet goed staat
|