Thread: Sparhawk
View Single Post
Old 28-01-2010, 16:57
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Sparhawk
Hey Kaj,

Thnx, vind die tekeningen ook echt heel erg vet! Wou dat ik dat tekenen en schilderen ook geërfd had van de familie maar helaas

Golf gaat het goed, moeten nog wel wat dingen nagekeken worden maar gaat wel goed komen denk ik
En er zijn ondertussen al wel aantal aankopen gedaan, nieuwe grill ligt klaar en er zitten nieuwe recaro hoofdsteunen in nu
Ik heb ook al weer een 3e! setje velgen in mijn bezit maar daar zit nog wel wat werk aan dus duurt nog hele tijd voordat die er onder zitten maar dat is geen probleem
En uiteraard al met het dakje open gereden want daar kopen we hem uiteindelijk toch voor he haha

Gr Marc

Hey Marc!

Wat moet er nog aan de golf gebeuren?

We moeten echt een keer meeten dit jaar! Heb je al een chrome rand kunnen bemachtigen voor de grill?
Bevallen de hoofdsteunen een beetje? Ik neem aan dat hij nog in de garagebox staat, maar was benieuwd of je 2010 al met dakkie open had gereden Ik wel hoor, vorige week scheen het zonnetje goed! En ik moest nog naar rotterdam. Sjaal om en gaan! Haha.

Tekeningen zijn echt heel mooi, je kan niet alles mee hebben he Haha!
Maar welke setjes heb je nu allemaal dan? ats cup 13inch, bbsjes en ?

Ik heb nu dan ronal's voor de winter en lenso voor de zomer. Mijn 14 inch setje miglia heb ik aan de bandenboer verkocht. Ik had ze helemaal strak gemaakt en in de autolak gezet, maar bij het balanceren op school kwam ik erachter dat er 2 krom waren. Dus voor weinig mocht de bandenboer ze hebben!

Ik ben ook bezig met nieuwe plannen! Heb trouwens een klein ongeluk met de golf gehad. Stond op de brienenoordbrug en er kwam een nieuwe type caddy naar achter rollen. Ik toeteren en pats! Hij reed gewoon weg :o. Dus ik als een gek met de golf erachter aan. Alles goed opgelost gelukkig en nu wachten op uitslag vd verzekering. Voorbumper is krom, steunen vd bumperbalk en de bumperbalk zelf. Plus de chrome strips op de bumper. Verder niets gelukkig!

Verder ben ik bezig met wat plannetjes met de lak .

show me some pictures of the new rims!
Reply With Quote