Zaterdag heb ik de Ibiza verkocht, hij gaat ingeruild worden op een Seat Arosa uit 2005
Reden van verkoop is dat de Ibiza een beetje duur begon te worden en ik met de Arosa ook in de toekomst gewoon de golf kan behouden
Als ik hem in mijn bezit heb en het weer iets beter is dan ga ik wel even foto's maken
Tevens kwam ik gisteren thuis uit het werk en stond er in 1 keer een schilderij op tafel
Mijn oom verveelde zich en had zin om weer eens wat te schilderen dus het was niet op aanvraag dit keer
Hij komt grotendeels overeen met mijn eigen cabrio maar mijn oom wist niet meer 100% zeker hoe de mijne er bij stond en daarom komt de kleur van de kaphoes niet overeen maar desondanks vind ik hem echt heel erg vet
Dit is het resultaat geworden
Schilderij is 50x50cm trouwens
Ik heb er van de zomer ook al 1 gekregen van de Ibiza, toen heb ik het gevraagd omdat hij vroeger al eens een tekening van een auto had gemaakt voor me en had dat ook verwacht en toen kreeg ik een schilderij
:
Binnenkort even die van zowel de Ibiza als de Golf ophangen aan de muur en dan zal ik nog even een nieuwe foto maken van de beide schilderijen samen