View Single Post
Old 25-01-2010, 23:08
KJ-Golf KJ-Golf is offline
VW Addict

We zijn nu een aantal maanden verder en het probleem is weer terug (in de tussentijd meerdere keren teruggeweest, maar dat duurde meestal een paar dagen en nu duurt het alweer 3 weken achter elkaar).

Vooral met koude motor houdt hij vaak gruwelijk in bij op- of terugschakelen naar (vooral) de 2e en 3e versnelling. Hij reageert dan de eerste paar seconden niet of averechts op gas en dan vervolgens pakt hij het gas toch. Maar ook als ik bij een stoplicht vanuit de 1 weg wil rijden, gaat dat (vooral met koude motor) vaak met horten en stoten.

Wat ook vaak ('s ochtends met koude motor) gebeurt, is dat wanneer de auto gestart is en ik vanuit de 1 weg wil rijden (of soms bij stoplicht), slaat hij vaak af zodra ik het gaspedaal aanraak. Het lijkt dan alsof hij óf geen benzine krijgt wat hij bij gas nodig heeft, óf dat hij juist te veel krijgt en verzuipt.

Ik weet 100% zeker dat er ergens iets verstopt of vervuild is, want als er iets kapot zou zijn zou ik altijd last van dit probleem hebben, maar gek genoeg heb ik er altijd een paar dagen/weken achter elkaar last van en daarna een hele tijd niet meer en helaas keert het probleem na verloop van tijd telkens weer terug.
Reply With Quote