View Single Post
Old 23-01-2010, 13:23
monark's Avatar
monark monark is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by De Pul
okay,heb gisteravond wel gezocht,zag alleen op MP een verzaagde achterbumper te koop voor 200.voor de rest niks gevonden....
maar goed dat gaat um dus niet worden,snap alleen niet waarom het vloeken in de kerk zou zijn? als een mk1 omgebouwd word naar 16v GTI ligt iedereen op z'n knieƩn.
ik vind het wel een gaaf setje...

een 16v in een mk1 valt onder tuning en side skirts en kits vallen voor mij onder custumaizing ik vind dat je aan een uiterlijk weining moet verbouwen als het imitatie is want dan is het vaak net niet.
als je dan toch wat wil verbouwen bouw dan een bergracer of zoiet in die style dan ligt het er ook wel dik bovenop maar dat vind ik dan wel weer stoer staan,maarja dat is mijn mening en iedereen moet natuurlijk doen waar die zelf zin in heeft.
en ik vind dat bijvoorbeeld een golf rallye of een audi oer qautro of andere speciale autos in hun waarde moet laten en dan niet van die nepdingen op de markt brengen,dat vindt ik afbraak aan het orgineel.
maar zo heeft iedereen gelukkig zijn eigen smaak en over smaak valt niet te twisten en die moet je dan ook respecteren want anders reden we ook allemaal met hetzelfde.

gr pieter.
Reply With Quote