21-01-2010, 19:25
|
|
No personal life
|
|
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
|
|
Quote:
Originally Posted by Gertjan
Coil=bobine ja, je moet hem aansluiten op het draadje wat op de bobine zit aangesloten, niet de bougiekabel van de bobine.
|
Vlak bij/ naast de 'bougiekabel'-aansluiting op de bobine zaten ook wat aansluitpunten/ draadjes; als ik de groene draad daarmee verbond, kwam er alleen maar een "1" in het display. Dit bleef zo als ik gas gaf...
Zou betekenen constant 100 t/min
@Breadfan83:
Het 'votje papier' inscannen heeft weinig zin; het bovenstaande stukje tekst is het enige wat betreft het aansluiten. De andere helft ging over het instellen van de klok. (..en ik heb geen scanner...)
Uit het stukje tekst: Hoe vertaal je 'breaker point terminal' bijvoorbeeld?
Het merk is (hou je vast!):
SANPET DC 100 ; manufactured by Sanwa Denso Co., Ltd.,Saitama, Japan
(ik kon er niks over vinden op het net...)
Ik heb trouwens een 1.8 PF Golf MkII fire and ice GTI
|