17-01-2010, 15:00
|
Postwhore
|
|
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,051
|
|
Quote:
Originally Posted by indewarre
op de achteras kun je zo de astappen overzetten en alles weer monteren is allemaal hetzelfde zorg wel ff dat je alle bouten ff vernieuwd die zijn imbus en gaan dol als je ze losdraaid geld voor de bouten in de remklauwhouder kosten nieuw orgineel een eurotje of 2 dit is dan uit de wereld
als je toch alles heb zou ik eens proberen om de klauwen van je vr 6 op de fusees van je auto te plaatsen de steekmaat van de klauwen is gelijk aan die van een g60 (heb ik net gemeten) de steekmaat van de 1.8 kon ik niet precies meten.
|
volgens my heeft een 1800 met massieve schijven vaste remklauw geleiders
dus deze zijn niet los te schroeven kijk maar is als je het wiel er af heb
stuurhuis kan je orgineel houden als je het ombouwd zoals ik heb beschreven
__________________
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt
T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm
Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+
Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild
Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk
Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold
|