View Single Post
Old 16-01-2010, 23:52
KID562's Avatar
KID562 KID562 is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Ik vind het als oud-eigenaar ook erg jammer en vond het juist zo leuk iemand te hebben gevonden, die minstens zo enthousiast was als ik...

Ik weet zelf van de slechte dorpels; ik had er zelfs een linker overzet-dorpel bij gegeven; de rechter kant was al flink onder handen genomen, maar was de bodem zelf dan ook zo gaar?? (Dat zag ik namelijk onlangs ook bij een Golfje III uit '94 die ik wilde kopen; het leek wel nat geworden 'golf'karton...; ik geloofde m'n eigen ogen niet)
Wat er mis was met de Vento hebben we samen besproken en de prijs was daar ook naar. Alles beter dan de sloop, dacht ik...
De auto was uit 1993 en stond uiteindelijk op bijna 285.000 km en ik heb er iig veel plezier aan beleefd.

Ik denk dat KID562 er heus wel een nachtje of wat over nagedacht heeft en dus de (voor hem) juiste keuze heeft gemaakt.

Maargoed, een andere carroserie vinden, zal wel niet zo moeilijk zijn.
Je hebt nu iig alvast een schroefset, een setje Parabolen, een setje 'angel-eyes', een interieurtje of twee en vast nog veel meer op voorraad liggen...
Laat je het wel meteen horen, als het project vervolgd wordt, Sebas?

Ik zou zeggen: 'een slotje erop', maar nog wel de sleutel goed bewaren!

PS:

Kijk, als je overstapt naar Fiat of Opel, dan heb je geen volks-vrienden meer, maar er is toch nix mis met een BMW, toch?

als de liefde voor VW maar blijft (de fire and ice GTI staat ernaast); het geld voor de Vento is niet weggegooid iig...

Hahah dat over BMW, Mercedes was niet persoonlijk bedoelt ik bedoelde alleen dat het project sowieso NOG LANG NIET AFGELOPEN IS! Je weet zelf ook dat ik een BMW liefhebber ben

Ik hou jullie SOWIESO op de hoogte! En jou zeker Vento_Vice... En je weet zelf ook wel hoeveel liefde ik had voor ons kenteken!