14-01-2010, 22:44
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
|
|
Quote:
Originally Posted by De Pul
sorry,maar dit gaat je weinig helpen.binnen een halfjaar heb je hetzelfde probleem weer.
dit komt omdat de schoepjes uitgesleten zijn in het huis,eeen minuscuul laagje roet is dan voldoende om um weer te laten "haken".
op m'n werk modificeren we deze turbo's.
|
Opzich heb je wel gelijk ,maar de mijne is 2 jaar terug ook uitelkaar geweest ,en heeft al die tijd goed gedaan , maar omdat m'n vrouw erg veel korte stukjes rijd is de roetaanslag in dit geval wel de boosdoener geweest .
Dit topic wil ook niet zeggen dat het 'DE' oplossing is natuurlijk , het geeft ook een goed beeld hoe zo'n turbo nu eigenlijk werkt , die vraag is me de laatste tijd nogal vaak gesteld namelijk .
In mijn turbo ,die nu op de auto zit , zitten helemaal geen slijtageplekken ,maar bij deze weet ik het nog niet , deze lijkt wel minder te zijn dan die ik er nu op heb .
Na het schoonmaken weet ik meer , kunnen we meteen zien of deze nog goed is
|