View Single Post
  #3  
Old 14-01-2010, 22:44
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
sorry,maar dit gaat je weinig helpen.binnen een halfjaar heb je hetzelfde probleem weer.
dit komt omdat de schoepjes uitgesleten zijn in het huis,eeen minuscuul laagje roet is dan voldoende om um weer te laten "haken".
op m'n werk modificeren we deze turbo's.


Opzich heb je wel gelijk ,maar de mijne is 2 jaar terug ook uitelkaar geweest ,en heeft al die tijd goed gedaan , maar omdat m'n vrouw erg veel korte stukjes rijd is de roetaanslag in dit geval wel de boosdoener geweest .

Dit topic wil ook niet zeggen dat het 'DE' oplossing is natuurlijk , het geeft ook een goed beeld hoe zo'n turbo nu eigenlijk werkt , die vraag is me de laatste tijd nogal vaak gesteld namelijk .

In mijn turbo ,die nu op de auto zit , zitten helemaal geen slijtageplekken ,maar bij deze weet ik het nog niet , deze lijkt wel minder te zijn dan die ik er nu op heb .
Na het schoonmaken weet ik meer , kunnen we meteen zien of deze nog goed is
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote