Voor dat ik aan deze verbouwing begon, zat de oliekoeler links naast de versnellingsbak. Nu, met de versmalde achterkant, hoger liggende versnellingsbak, IRS en kooi+schokbreker construktie past dat niet meer
Dus, nieuwe oliekoeler plaats zoeken
Zoals jullie ondertussen wel begrepen hebben, doe ik dingen vaak anders dan anderen
De bodemplaat loopt net achter de stoel naar beneden, dit zal waarschijnlijk met beenruimte achterin te maken hebben. In deze auto hoeft niemand achter in, sterker nog......er komt geen bank in.
Hier ben ik begonnen met het weghalen van de opstaande rand, zodat het eerste gedeelte van de bodem niet naar beneden loopt maar vlak gelegd kan worden.
Hier is de opstaande rand rondom weg.
Een klein nieuw stukje erin om een rechte rand te verkrijgen en de (schuine)achterkant er ook uit.
Flink buigen om oliekoelerruimte onder de bodem te verkrijgen
Uiteindelijk is hier goede zien wat de bedoeling is, onder de stoel is de plaat vlak gelegd en vanuit net achter de stoel gaat hij flink omhoog. totaal zal het ongeveer de hoogte van bovenkant tunnel krijgen.
Nu alleen nog maar malletjes maken, plaatwerk zagen/slijpen/buigen en lassen. piece of cake