Thread: oude bekende
View Single Post
Old 09-01-2010, 13:11
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Dus als je er recaro's (had mijn grijze ook) of een rallye frontje in zet is hij ineens een goede 1000 euro meer waard?? Ik dacht altijd dat je niet elke cent die je erin stopt terug kon krijgen, maar schijnbaar kan je op een een setje stoelen of een ander frontje dikke winst draaien.. had ik moeten weten Zwarte koplampen (had mijn grijze ook) kosten 5 tientjes, en dikke wielen vind ik nogal meevallen.. maar goed, dat is persoonlijk. Jou oude nieuwstaat vind ik ook een beetje teveel van het goede.. kan me nog herinneren dat hij zowel voor als achter de bumpers in mekaar had zitten toen je 'm kocht, ook toen ik 'm op outlaws zag vond ik het geen overdreven nette auto, maar wellicht zijn mijn eisen dan inmiddels ook wel te hoog en betaal ik daarom 'te veel'. M'n laatste witte, op de witte porsches.. dát was een nette auto. Spijtig dat die de meetings niet heeft gehaald.. ik weet niet of het de nieuwe eigenaar gaat lukken namelijk.

'En die coupé kost niet veel meer dan jij schrijft' ... dat zeg ik dus; hartstikke nette prijs voor zo'n auto.