Duur.
Geen dikke motor, geen Recaro's, geen Happich, geen racerij schroefset, geen bijzondere uitlaatlijn, geen honderden euro's velgen, geen peperdure bandjes, geen spuitbeurt, geen niks.
Die auto is zo basis als maar kan, plus een cheap ass schroefset, goed betaalbare wieltjes met zo'n beetje de goedkoopste banden die nog legaal zijn. Verder is er hier voor 'n tientje 'n plastic paneeltje vernieuwd, daar voor twee tientjes een wiellager vervangen. De auto is opgeteld niet zoveel waard als ervoor gevraagd wordt, klaar.
En als je mij weet te vertellen dat er nergens meer Golfjes van 'n euro of 500 of minder te krijgen zijn, mag je me vertellen waar ik ze toch altijd vandaan haalde. Vorige week nog een leuke mk2 voor 250 euro op MP gezien met een setje ATS cups er onder. Enige dat nodig was, was een nieuwe deurklink en een nieuw setje schokbrekers aan de voorkant. Kom je inclusief schroefset op nog geen 500 euro uit. Velgjes er bij met banden en je zit op maximaal 1000 euro, en geen 2000 of 3000.
Dus, duur, niet veel geld.
Een Lambo van 2 ton, da's veel geld, maar niet duur.