Thread: Bhuddymahn
View Single Post
Old 04-01-2010, 19:21
Bhuddymahn Bhuddymahn is offline
Forum regular

Nou goed, ik ging even langs een (nieuwe) garage (123garage) in Wateringen omdat ik toch graag wilde weten wat dat getjilp voorin was.. Had hem van te voren gemaild en gebeld en hij dacht dat 't waarschijnlijk het hitteschild was wat tegen de remschijf slijpte. Eenmaal aangekomen op de brug, hij kijken maar 't hitteschild schuurde maar een klein beetje, had hij weer teruggebogen. Alles nagekeken maar hij kon ook niets vinden verder. Hij heeft m'n V-snaar aangespannen meteen en wat nog veel ernstiger was: één van de vorige eigenaren heeft het stekkertje eruit gehaald waardoor m'n jetta altijd! koude lucht aanzuigt ipv de warme lucht!! Had dus enorm veel invloed op m'n benzine verbruik... Heeft hij ook weer even aangesloten.

Bleek ook dat er een heel klein knikje in m'n chassis zat, een keer een aanrijding dus (ook de reden waarom m'n linkerdeur iets lager hangt dan hoort, zonder speling echter). Maar voor de rest zei 'ie dat ik een hele goede koop had gedaan voor 350 euro, de bodem was nog helemaal hard en motor + uitlaat nog perfect verder volgens hem. Zonder maar iets te hoeven betalen mocht ik weer gaan! Toppie service dus, bedankt Richard (tu). Overigens is het getjilp nog niet weg, het is iets anders dus...
Reply With Quote