03-01-2010, 16:19
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by RubenD
Dat tweede punt heb je geen gelijk in.
Je mag in Nederland op de snelweg niet harder als 120 km/u. Als ik dan bijvoorbeeld aan het inhalen ben (rij altijd zo'n 130-135 km/u, mag ook niet, maar doet er nu niet toe). En er komt iemand aan vliegen die nog meer haast heeft, dan moet hij geduld hebben en netjes afstand houden. Anders ga ik even boven op de rem staan.
En harder rijden, zodat die ander sneller door kan doe ik al helemaal niet. Als je hard wilt rijden, prima. Maar dan moet je wel begrijpen dat andere mensen niet harder zullen rijden als volgens de wet mag en je dus meer geduld moet hebben!
|
Kom jij met 135 aangereden op de linkerbaan, flikkert er 1 met 120km/u zo z,n auto ervoor.
Heeft hij dan ook gelijk als hij zegt, "je mag maar 120"
Ik vind dat iedereen zelf moet weten hoe hard hij rijd, als je er maar geen andere mee hindert of ingevaar brengt. En dat jij de laatste bent die daar wat van zou mogen zeggen. En als je dat wel vind, moet je je snor laten staan en kijken of jij die pet pas.
Daar heb ik nou echt een hekel aan, aan die "wereld verbeteraars".
Totdat ze een keer iemand in elkaar geslagen zien worden, dan lopen ze met hun neus in de lucht snel door.
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
|