View Single Post
  #8  
Old 30-12-2009, 17:30
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by neoninside
air ride en pk's heeft niet heel erg veel met elkaar te maken
Denk dat je je eerder zorgen moet maken om je koppeling, bak, aandrijfassen, draagarmen enz

De air ride zorgt alleen voor het hoogte verschil en de demping/vering
Ga je voor een hele goede wegligging voor bijv op de baan
Dan zou ik eerder gaan voor een goede schroefset

ga je wat met gewicht doen dan zou ik zeggen je hebt gelijk
maar wat noem jij veel kwa Nm ?? 400 ?
Dan zou een aardig getunde Diesel al goed in de buurt komen
Een standaard TDi 110 pk heeft al 230 nm
Als hij gechipt is zit hij al gauw op 300Nm



mwah bagyard airride komt aardig in de buurt bij een goede schroefset..
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote