View Single Post
Old 27-12-2009, 04:20
FunkyF's Avatar
FunkyF FunkyF is offline
VW Fanatic

zo Ronnie,

nu mijn momentje om jou door de stront te trekken!

anyways....platte band zoals je dus al zei. Mooi moment om aan te halen is ook het wegrijden.

Echt een knettervieze burnout, even wat rubber neerleggen en weg waren "d'n enige 2 ollanders" in Zemst. Vervolgens de openbare wegop, TOMTOM aan en 2 km rijden...Ronnie zegt: Hey we moeten omdraaien, hij draait, rijdt 2 km terug en we komen natuurlijk weer aan waar we vertrokken

het mooiste was nadat we eindelijk het reservefietsenbandje erop hadden.
(waar tijdens het wisselen nog een leuk vrouwtje met een klapband, gewoon op de velg met een gangetje van 30 over de Leuvens kinderkopjes kwam aansjeezen)

We stoppen bij een tankstation voor het bandje op te pompen. Ronnie tikt mooi 2.2 bar in op de machine, pak de slang en kijkt aandachtig naar het uiteinde van de slang, en zegt: hoe moet ik hier mijn band nou mee oppompen?
Vervolgens druk hij op het knopje......had hij de verkeerde slang en kwam er water uit hahah wij in een deuk...maar goed geen lucht dus....en toen toch maar verder gereden....

Dus een prima dagje, veel gelachen en DAMN wat loopt ie lekker! en stug ook, dankzij de Belgische Snelweg (NOT) 2 keer mijn kop gestoten tegen het dak.