View Single Post
Old 24-12-2009, 10:16
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

Ik kwam de boys van JvT voor het eerst tegen op één of andere R&B Hiphop jam een jaar of 8 terug denk ik? Onder de indruk van Vieze en Fabergé, maar hou altijd de indruk dat Willie er wat achteraan hobbelt. Die kan mij niet boeien, maar die andere twee: genitaal! uhh geniaal... Tekstueel onnavolgbaar, on stage mag het wat mij betreft nog wat energieker...

Opposites zelfde verhaal. Denk een jaar of 6 terug voor het eerst gezien. Toen al een energieke show waar keihard werd gerockt! Ze hebben kwaliteit en stijl goed vast weten te houden gelukkig (met natuurlijk wat uitschieters naar boven en beneden).

Zo langzamerhand komt er een hoop talent bovendrijven in de 'Nederlandse' kweekvijver: zwart licht, fakkelbrigade, etc. Echt internationale kwaliteit (muziek en video) met een typische Nederlandse sound, heel gaaf. Ik zit niet meer strotdiep in de (neder)hiphop, maar blijf het op de achtergrond zeker volgen. Ga zo nu en dan nog eens naar een vette b-boy jam of R&B concert/party (Brian mc Knight, Keith Sweat, etc) met mn vrouwtje, maar voor de rest niet echt heel actief meer in het wereldje (helaas),...