22-12-2009, 14:38
|
|
VW Addict
|
|
|
|
bedankt voor alle reacties tot zover.
Update:
Ben helaasn nog niet zo ver als ik gehoopt had.
dit weekend had m'n maat(met de auto-ambulance) geen tijd om mij te helpen.
een sleepbedrijf inhuren is me iets te prijzig zo net voor kerst, dus dan maar even geduld.
ik had afgesproken morgenavond de auto op te halen, maar vandaag zag ik mijn kans schoon. het dooide en tijdens het verplaatsen van de golf merkte ik dat rijden best te doen is zolang het niet glad is. dus ben ik binnendoor naar huis gereden en strax rij ik em naar me maat hier int dorp. das dus gratis opgelost gelukkig.
de 25km naar huis waren toch wel spannend. mijn stuur staan nu ongeveer 20 graden gedraaid als ik rechtuit rij. hij spoort dus niet echt. bij elke tegenligger werd het nog spannender omdat elk hobbeltje voelt alsof je gaat uitbreken. hoewel dat gelukkig nog lang niet gebeurd.
vanavond gaat hij op de brug om toch nog even een expert te laten verifiëren of het ook daadwerkelijk de achteras is. als dat zo is haal ik morgen op de sloop de andere achteras op en dan kunnen we knutselen. aangezien het drukke dagen zijn zal ik er niet heel veel tijd voor hebben. hopelijk is het klaar voor 2010!
zal strax nog ff wat fotos maken en posten