18-12-2009, 20:11
|
|
Volksforum Aandeelhouder
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Arnaud
Verschil is volgens mij wel dat die van Cultsociety dicht is en origineel VW zit er toch écht een gat in
Owja en nog even over de grote rechter spiegels want ik weet dat er op mij gedoeld wordt: bestel je hier zo'n kreng bij de dealer betaal je lekker €145,- voor een nieuwe geprimerde spiegel en mag hij dus nog lekker even in kleur, vergeleken met de nieuwprijzen die hier gelden is €75,- dus niet gek, als je het treft is hij ook meteen nog in de juiste kleur dus zit je meteen goed.
Echt ál-les is goedkoper te krijgen dan waarvoor de grootste gemene deler het aanbiedt, als je maar goed genoeg zoekt. Je vliegt tenslotte niet voor 1 spiegel naar de UK.
|
Vw heeft voor de Passat in D ook kapjes die dicht zijn. Zaten op de zgn LKW uitvoeringen van de passat. Soort grijs kenteken uitvoering zonder achterwisser, dichte zijramen en een tussenschot.
En ik doel niet op jou met die spiegels dus reageer niet zo kinderachtig Op het almachtige marktplaats worden ze voor heel wat meer aangeboden. En als je een zwarte auto hebt en je koopt die zwarte rechterspiegel van jou ben je inderdaad goedkoper uit.
En ik zit vaker in het buitenland voor mijn werk............en wil gerust eens iets meenenem voor deze of gene. Zo bedoelde ik het. Laatst uit Spanje nog spoilerset meegenomen voor een Ibiza zgn streetfighterkit