18-12-2009, 18:51
|
|
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Dasher
Glasje kost in D iets van € 23,-. Vorige week nog 2 besteld voor kennis. Als je eens iets nodig hebt broodliefhebber stuur mij eerst even een pm'etje
Kan veel dingen goedkoper krijgen nieuw dan de meesten het nw bestellen bij cultsociety dingens Maar ja dan is het natuurlijk niet goed..........
Afdekkapje voor achterwisser 35i kost € 24,- bij hun en bij VW zelf € 10,- en zo kan ik nog wel even doorgaan.
|
Verschil is volgens mij wel dat die van Cultsociety dicht is en origineel VW zit er toch écht een gat in
Owja en nog even over de grote rechter spiegels want ik weet dat er op mij gedoeld wordt: bestel je hier zo'n kreng bij de dealer betaal je lekker €145,- voor een nieuwe geprimerde spiegel en mag hij dus nog lekker even in kleur, vergeleken met de nieuwprijzen die hier gelden is €75,- dus niet gek, als je het treft is hij ook meteen nog in de juiste kleur dus zit je meteen goed.
Echt ál-les is goedkoper te krijgen dan waarvoor de grootste gemene deler het aanbiedt, als je maar goed genoeg zoekt. Je vliegt tenslotte niet voor 1 spiegel naar de UK.