View Single Post
  #10  
Old 14-12-2009, 19:02
Dutch_Jetta_GT's Avatar
Dutch_Jetta_GT Dutch_Jetta_GT is offline
Forum junkie
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 1,801
Default

Ben al wel een tinybit verder gekomen nu, maar het probleem is nog helemaal niet opgelost.....

Heb de bougies, kabels, verdeler en rotor eens vernieuwd tesamen met het kleine brandstoffiltertje wat bij de motor zit..... Zonder enig resultaat

Viel me wel op dat voordat ik überhaupt iets vervangen had, de 3de cilinder gewoon de bougiekabel af kon nemen zonder dat er wat gebeurde met het motortoerental, ik kreeg wel wat prik dus hij zou er gewoon moeten vonken (neem ik aan).....

However, nadat ik dus de volledige ontsteking eens nagelopen heb is er dus nog niks veranderd.....

3de pot lijkt gewoon niet mee te doen.....

Zou dit kunnen betekenen dat de koppakking lekt? Of zuigerveren versleten, of erger?

Oliedop is niet verontreinigd, maar bij het kijken naar de nokkenstok viel me wel op dat er behoorlijk wat slijtagesporen zitten op de nokken.....

Misschien zou het dan maar verstandiger zijn er een frisser 1.3 motortje in te hangen?
Groter is natuurlijk altijd leuker (1.6/1.8/8V GTI) Maar ik ben een ramp met kabels, dus wil het voor nu wel even zo simpel mogelijk houden!
__________________

* '91 Jetta MK2 GLI USA
* '91 Jetta MK2 GT 16V
* '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe
* '93 Passat 35i "ABT" dailydruif


http://www.dubkreations.hyves.nl/
http://www.dubkreations.forumotion.net
Reply With Quote