View Single Post
Old 12-12-2009, 22:57
Melvin Melvin is offline

Mijn ervaringen zijn dat je met cruise control ZEKER zuiniger rijdt... Die koppelt de hele tijd terug en geeft exact de hoeveelheid brandstof die nodig is. Daar hoeft je dynamo niet harder voor te draaien, dat is pure onzin!

Ik haal trouwens met m'n oude vertrouwde golfje 1 diesel ook makkelijk de 1 op 23, en daar hoef ik geen 3 bar voor in m'n banden te doen. Middenarmsteun en al die andere onzin scheelt je gewoon niks, dat ga je echt niet merken!

Verder vind ik het wel een erg tof streven hoor, ga zo door, als je de 1 op 25 haalt (en dan niet toevallig 1 keer, maar een aantal keren of over een paar duizend km, top, respect!)

p.s. waarom je tank de hele tijd zo maximaal leegrijden? Zo krijg je alle vuildeeltjes uit de bodem van tank ook lekker je brandstoffilter of motor in... Terwijl je ook het gemiddelde uit 2 tankbeurten kan nemen! Of gewoon 100km eerder tanken.. Als je motor nu minder snel op bedrijfstemperatuur komt zou ik even een stukje karton voor je radiateur zetten, koeling in de gaten houden maar zo'n diesel wordt toch niet heet!
Reply With Quote