Quote:
Originally Posted by riendert
hee wim ik was vandaag even bij de graaf. Toevallig even voor mijn werk, en zag je rocco staan
|
Ja, ben er samen met Jesse aan bezig!
Dus je hebt hem iig al gezien, zonder dat je helemaal naar Andijk moest!
Quote:
Originally Posted by scirocco9
dat ziet er weer allemaal mooi uit doe zo verder
die hemel die er nu inzit is dat een gewoon stof of leder of is dat zo een stijveplaat met laagje stof erop als het een gewone stofen of lederen is kan mijn vrouw je wel helpen ze maakt die dakhemels laat maar eens iets weten
groeten johan
|
Ben langs geweest bij een stoffeerder in Zwaag (15km verderop) en daar hebben ze een mooie prijs gemaakt voor een nieuwe hemel. Word waarschijnlijk van zwart skai met kleine gaatjes. en ik breng me auto na het spuiten heen, en hun monteren de nieuwe hemel en bekleden alle stijlen opnieuw.
Dan weet ik dat het netjes is ook! ik heb het geduld er niet voor vrees ik
Dank jullie voor de reacties!
Hier dan een paar beloofde telefoon foto'tjes van gisteravond..
Het is een beetje heel erg uit de hand gelopen!
Want het is begonnen om een paar deukjes en steenslag aan de rechterkant weg te werken. en rondom de stootstrippen eraf.
Maar omdat er voor en links ook steenslag wat zat en ook een paar kleine pitjes zaten hadden we besloten om de hele buitenkant spuiten.
Maar omdat de motor er ook uit ging, konden we de motorruimte ook meepakken, en omdat er nog een rot plekje op de wielbak zat zouden we hem dan ook maar van binnen spuiten, maar dan zou het makkelijk wezen als we de hemel eruit konden halen. en toen dacht ik nu zijn we toch bezig, dan alles er maar uit!
alleen het dashboard zit er nog wel in.
De bedrading van achter en vanuit de motorruimte ligt nu onder het dashboard.
Maar wat een werk om die auto voor te behandelen zeg! daar heb ik me wel even op verkeken! maar ook wel eens leuk om te doen!
We hebben de auto gister van buiten "gewassen" met een sopje en een schuurmatje, en nu moet de binnenkant nog.
Daarna alle deukjes en pitjes eruit halen en strakmaken.
Gelukkig hoef ik niet alles alleen te doen!
Maar het beloofd een mooie auto te worden!
Tussendoor ook met de motor bezig, de oude motor ligt nu ook uitelkaar.
Want die word evengoed opnieuw opgebouwd, want die heb ik weer verkocht en gaat de cross in