Hij heeft een keer hier te koop gestaan.
De zo goed als "rotte" donkerblauwe golf 2 5 drs uit 1985.
Ik mocht hem van de nabestaande verkopen/afvoeren. Na wat twijvelen heb ik besloten om hem een beetje op te knappen en flink te verlagen.
De plannen waren schroefset verbreed staal en afkeur plekken repareren maar toch origineel houden.
Eenmaal bezig met de rotte plekken ging het van kwaad tot erger, tot hij er weer strak bij stond, de kleur is uiteindelijk miami blue geworden.
Er zijn 3 "nieuwe" roestvrije deuren in gegaan, goede achterklep, achterscherm hoek, knie stuk, dorpel weer aardig strak gemaakt,
ander voorscherm(USA). Ik heb er USA achterlichten opgezet. Ook komen de bumpers van een USA golf er op.
In de zomer had ik er ook nog een twingo dak in geplaatst.
Ik heb nog een complete LPG G2 installatie liggen van 1 jaar oud. Dus die kon er ook wel in. Maar daar hoort natuurlijk ook een goed motortje in. De 1300 HK met 290.000 km kon ik dat niet meer aan doen.
Ik heb een 1600 ABU (143.000km) uit een seat cordoba met stuurbekrachtinging gekocht. Deze heb ik erin gebouwd en aangesloten en loopt prima. Nu het gas er nog in.
Inmiddels ook een complete set chrome omlijstingen van de portieren uit duitsland gehaald.
De stootlijsten komen er weer op.
Het interieur is van binnen gewoon lekker kaal en blauw. Ik heb er een hout sportstuur ingezet, weet nog niet of dat een blijvertje is.