View Single Post
Old 02-12-2009, 16:21
oettinger_18's Avatar
oettinger_18 oettinger_18 is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by KJ-Golf
Ik heb exact hetzelfde probleem als de topicstarter. Mijn kachel wordt ook nauwelijks tot niet warm op geen enkele stand. Als het temperatuurmetertje uiteindelijk (na een half uur ofzo) een keer in het midden staat, gaat hij langzaam weer teruglopen naar 0.

Even een vraagje over deze optie.. In mijn geval begint alles als een gek te beslaan wanneer ik de blower aanzet en er dus alleen koude lucht uitkomt. Zou dat betekenen dat in mijn geval misschien de kachelradiator stuk is? Kan ik dat op de een of andere manier makkelijk controleren?

Maar tot nu toe heeft iedereen tegen mij in mijn topic ook gezegd dat het waarschijnlijk om de thermostaat gaat.

het kan je thermostaat zijn ik zou eerst maar je temparatuur sensor vervangen voor je het thermostaat gaat vervangen.. je sensor kan foute waardes aangeven.. waardoor heen een weer gaat..

het kan ook zijn onder de motorkap de waterbak niet goed overheen valt bij je interieurfilter dat er een stukje openblijft dan komt er nog steeds water bij je kachelmotor geloof mij dan kun je ook flinke stoombad krijgen..

als je kachelradiateur lek is kun je herkenen door:

ramen raken beslagen..
je moet kvs bijvullen
je vloer zal nat zijn..
Reply With Quote