Hallo, ik ben nieuw hier op het forum, zal morgen even een voorstel topic aanmaken + fototjes plaatsen van mijn Volkswagen Polo G40..
Ik zit met 3 kleine probleempjes
#1 Toen ik de G40 kocht, zat er helaas geen radio in, ik wil nu een radio erin bouwen, heb bij de autoelectronica zaak een ISO stekker gehaald voor mn Pioneer headunit, maar deze stekker past niet op degene die uit de Polo komt, nu heb ik gezocht op internet, en hoor ze praten over verloopstekkers... Weet iemand toevallig welke verloop stekker ik nodig heb en waar ik die eventueel kan bestellen???
#2 Mijn verwarming in mn G40 werkt niet, maakt niet uit op welke stand ik hem zet(0,1,2,3) en op welke plek hij blaast(vooruit, of uit de luchtroosters)
Als ik op een gegeven moment aan het rijden bent, komt er wel warme lucht die hij naar de voorruit blaast(terwijl ik dan mn verwarming uit heb staan) en als ik dan mijn verwarming aanzet, dan blaast hij wel rijwind(koude wind) uit de luchtroosters, als ik stil sta(stationair draait) blaast die geen van beide (dus niet naar de voorruit toe, en ook niet uit de roosters) Ik wil hier graag een oplossing voor, want het word nu ook kouder buiten, en het is toch wel lekker als dat als je ramen zijn beslagen, ze ook snel weer ontdooit zijn
#3 Ik heb een breuk in mn lichtstekker(rechts)(de bruine, is denk de massa) Hoe dit op te lossen, nieuwe kabel trekken? Of simpelweg klein stukje afknippen, en opnieuw verbinden met de koplamp?
Alvast bedankt,
Erik van der Wel