Zoo,
De Limburger is niet de enige die met het slechte weer op straat sleutelt
Dit weekend heb ik de gereviseerde kop teruggeplaatst op de HK motor. }
Nieuwe koppakking / gepolijste+ ingeslepen kleppen/ geflowde kanalen /GK nokkenas en alle aanbouwdelen gemonteerd.
Tussen de buien door heb ik aan het weekend net genoeg tijd gehad om alles te monteren. Een uitlaatspruitstuk monteren 's avonds met alleen licht van een lantaarnpaal was GEEN succes, de deelbare pakking zat er op een hele dubieuze manier tussen, en dichtte voor geen ene moer af
Zondagmiddag draaide ik de sleutel om (met startkabels vanaf m'n ZX overgestart) en het gekke ding liep weer.
Inmiddels was het alweer tijd om richting Groningen te tuffen. Moest nog het e.e.a. aan onderdelen vervoeren en bij De Pul het 1600 onderblok ophalen.
A.s. woensdag de ontsteking even netjes afstellen en een proefrit maken. Ws. moet er ook nog wel iets aan de carbs gesteld worden, aangezien er een ander nokje in zit en de kop aangepast is.
Puntje2 is een wasbeurt, het ding staat al een paar weken stil en is niet zo mooi wit meer