View Single Post
Old 28-11-2009, 21:58
Johanva1's Avatar
Johanva1 Johanva1 is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to Johanva1
Default Golf 2 1.8 8v Fire and Ice

Hallo allemaal,

Aangezien ik eens wat anders wilde heb ik een golf 2 Fire and Ice gekocht. Er zitten aardig wat plekken op de auto en 1 zijkant is door vandalisme aardig stuk gemaakt zeg maar. Het interieur is ook niet in super staat, maar het grote pluspunt van de auto is de motor deze is net helemaal nagekeken en voorzien van nieuwe onderdelen zoals Distributieriem, waterpomp, startmotor e.d. ook zit er net een nieuwe koppelingsplaten in en zijn de remmen rondom vernieuwt.

Ik wil de Fire and ice eigenlijkst weer helemaal orgineel maken dus alle helder dingen en embleemloze spullen eruit/eraf en alles orgineel weer terug. Helaas vond de vorige eigenaar het roze golf logo niet mooi en heeft deze vervangen door een grijs exemplaar (roze logo had ie ook niet meer waarschijnlijk weg gegooid )Ook zit er op de fotos nog folie op de ramen dit is er inmiddels ook allemaal af en staat de auto een stuk beter.

Helaas blijft er nog een hele lange verlanglijst met onderdelen open waar ik naar opzoek moet, dus mocht iemand iets hebben liggen dan mag je het altijd laten weten.

- Vloerkleed (iemand enig idee wat voor type/kleur er orgineel inzit ?)
- Grill met verstralers en orginele koplampen
- Centrale deur vergrendeling (dit zit er niet of nog half op moet er nog even naar kijken )
- Zachtdashboard (zonder gaten van telefoondingen en tweeters )
- Interieur zonder gaten
- De orginele witte knipperlichten (ipv deze groenige dingen )
- Roze golf logo
- Orginele C stijl stickers zijn deze nog te koop ?

Ook moet ik pookstang (zeg maar die stang waar je pookknop op zit) vervangen door een andere omdat deze door de helft is gezaagd Maar dit heb ik nog nooit gedaan dus heeft iemand misschien een beschrijving van wat je dan allemaal los moet halen dan kan ik daar ook eens even mee bezig gaan

Nou ja dat was het wel zon beetje zal zo langzaam aan alles maar bij elkaar zoeken. Als ik weet of ik de stickers weer kan krijgen dan ga ik ook eens informeren wat het kosten plaatje gaat worden om de zijkant deuk vrij te krijgen, maar dat zal nog wel even duren.

Nu als afsluiting een paar plaatjes van hoe die er bij stond na aanschaf en ik zal eens kijken of ik morgen wat fotos kan maken van de auto zonder raam folie en netjes gepoetst.

mvg

Johan
Reply With Quote