03-01-2004, 14:13
|
Postwhore
|
|
|
|
Maak van je hart geen moordkuil, irritaties zijn er om uitgespoken te worden, mijn huid is dik genoeg hoor.
Meningen zijn er ook om uitgesproken te worden en laat ik nu net een heel erg uitgesproken mening hebben en dat heeft geen zak te maken met het feit dat ik wel of niet iets beter weet.
In de toekomst wil ik leren lassen/plaatwerken. Nu kan ik dat dus niet, maar betekend dat, dat ik werk van iemand die dat wel kan per definitie mooi moet vinden? Ik heb zat voorbeelden gezien van hoe het ook kan dus neem ik dat als vergelijkingsmateriaal.
En ja, als ik mijn polo vergelijk met die in de advertentie hierboven dan vind ik IMHO mijn eigen mooier (mag toch?) Maar dat betekend niet dat ik denk dat ik een mooie polo heb. Mijn eigen wagen is ook nog lang niet naar de standaarden van mijn eigen smaak. Mij schort het aan de tijd en vooral het geld daarvoor, maar dit betekend niet dat ik iemands auto mooi moet vinden omdat hij of zij er meer geld in heeft gepompt dan ik in de mijne.