View Single Post
Old 26-11-2009, 12:00
Roy-16VT's Avatar
Roy-16VT Roy-16VT is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Zeend
Voor mensen met auto's na 1987 is de km-heffing interessant als het bezit niet meer wordt belast hoor!
Er is geen eerlijker belasting dan KM-heffing. Over de concrete uitwerking ervan .. die moet aan enorm veel juridische eisen voldoen, dus enig vertrouwen heb ik er wel in.

Maar ja, mensen willen geen veranderingen van systemen he. Stel je voor: er was géén belasting op auto's. Als je dan zou moeten kiezen voor een KM-heffing, of een heffing op het bezit van een voertuig... wat zou je dan logisch vinden?

Psies.

Jens

het kan voor sommige mensen gunstig uitpakken T.O.V. wegenbelasting ikzelf ben er een van toch ben ik tegen de kilometer heffing, dit komt niet omdat het nieuw is maar door het staartje wat erachter komt.

ten eerste wil ik geen hitech apparatuur in mijn ouwe golf.

ten tweede mogen de provincies straks het geld wat ze mislopen omdat er bij de wegenbelasting provinciale opcenten zitten ergens anders vandaan vorderen dus kom je waarschijnlijk weer op hetzelfde bedrag uit.

ten derde betalen we ons ook al scheel aan de brandstof vergelijk het eens met duitsland daar zit de wat ze noemen wegenbelasting er al bij in en we betalen ongeveer evenveel per liter.

nee laat ze die rommel maar mooi houden