Quote:
Originally Posted by Tjaap
files oplossen door de buitenlanders eruit te gooien.... Sorry, als dat je oplossing is neem ik je niet serieus.
|
Zeg ik dat?
Nogmaals, als een allochtoon hierheen wil komen, prima. Maar pas je dan wel aan aan onze wetgeving. Is dat nou zo vreselijk veel gevraagd? Ben ik een racist als ik zeg dat integratie makkelijker gaat door de taal te leren, en als je meewerkt aan de samenleving door een baan te zoeken?
En diegenen die dat niet doen, die geen baan willen, krijgen dus automatisch een uitkering. Mijn mening is, stuur die lui die niet WILLEN meewerken terug naar huis, en spaar je de uitkering en de plek op de weg. Je lost er niet het hele probleem mee op, maar het helpt wel! Daarnaast ben ik er zeker van dat de emigranten die hun stinkende best hier in Nederland doen, en integreren, het keihard hiermee eens zijn.
Ik ben niet ziedend van woede, maar ik begrijp niet dat de overheid maar alles en iedereen toelaat onder het mom van "nieuwe Nederlander" en de "oude Nederlander" totaal vergeet, of voor de kosten en problemen laat opdraaien die deze nieuwe buurman meeneemt.
Nogmaals, wil je meewerken, ben je meer dan welkom. Wil je hier naar Nederland komen om op je luie reet op de bank te zitten en van je uitkering genieten met een tweedehandsje of dikke Mercedes voor de deur, mag je dat van mij best ergens anders doen.
En tuurlijk ben ik het altijd en overal met Wilders eens. Jaap, ken jij mensen waar je het altijd mee eens bent? En toch sta je soms vierkant achter die mensen, vreemd hè.
Wilders draaft af en toe ook wel behoorlijk door in de dingen die ie zegt, maar dat mondiale knuffelgedrag van Balkenende komt me langzaamaan de strot uit, en als ie dan eens ergens over bevraagd of aangesproken wordt houdt ie z'n bek of komt weer met een of ander respect-geneuzel, als ie überhaupt als thuis geeft.
Maar inderdaad Jaap, die nieuwe Nederlanders hebben er wederom NIKS mee te maken. Net zoals ze nooit ook maar de kloten mee te maken hebben. Zij staan overal buiten, en zijn nooit iets (mede) schuld. Het is altijd de werkende belastingbetalende Nederlander die een nog hardere schop onder z'n reet moet krijgen, en niet alweer die arme onderdrukte uitgebuite nieuwe Nederlanders die moet worden aanvallen.