View Single Post
Old 22-11-2009, 23:02
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by Oudelut
Hiermee beweer je dat het merendeel van de uitkeringstrekkers van buitenlandse afkomst is? Kun je dat statistisch onderbouwen? Want ik denk dat je je wel eens behoorlijk kunt vergissen...

Waar zeg ik dat dan?

Ik zeg dat als je hierheen komt, vrijwillig, en weigert je aan te passen, weigert je aan de regels te houden, een baan te zoeken en de taal te leren, dit blijkbaar niet jouw land is. Nederland is in dat geval beter af zonder jou.

Integreer je, ben je van harte welkom.

Doe je dat niet, bespaar je Nederland en de Nederlander weer een uitkering. En gezien toch bijna iedereen met een uitkering geld genoeg heeft voor een auto, bespaar je de welwillende Nederlanders ook weer een plekje op de weg.

Belastingbetaler blij, staatskas blij, automobilist blij, milieu blij, welwillende emigrant blij.
Daarnaast, Wilders blij, Bos blij, Balkenende blij, Eurlings blij.

Verschil tussen allochtone werkeloze en autochtone, is dat die allochtoon vrijwillig gekozen heeft voor Nederland. Hij laat alles bewust achter, en kiest bewust voor Nederland, en kiest er vervolgens bewust voor zich niet aan te passen aan het land waar ie bewust voor gekozen heeft.

En statistieken... 93% van de mannelijke emigranten is na 4 jaar in Nederland nog steeds werkeloos. Voor de vrouwen geldt een percentage van 96%. Dat zei tenminste het CBS vorig jaar, maar wat weten die ook van statistieken hè.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote