View Single Post
Old 20-01-2004, 17:56
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by chrispy
alleen zijn er andere mensen die vinden dat hun polo 6N absoluut niet minder is dan een 1of 2. <KNIP>
Men is volop bezig met de nieuwere opzet, en dat zal breder zijn, wellicht dat elk type daar een eigen deel krijgt.

Geloof niet dat ik helemaal overkom zoals ik het bedoelde:

Niet zozeer qua mening wat ik van een auto vind qua smaak, maar gewoon: in hoeverre 'passen' de auto's bij elkaar.

een 6N heeft gewoon helemaal nix, nul nakkes nada met een Polo 1 / 1f / 2 / 2f te maken. Compleet ander onderstel, andere motoren, andere alles.

De voorgaande modellen allemaal wel: zelfde onderstel, zelfde motoren, zelfde alles.

Daarom dacht ik aan een scheiding tussen Polo 1/1f/2/2f en Polo 6N/6Q/9N en eventueel Lupo.

En omdat het hier 'idee-en en opmerkingen' heet, dacht ik: misschien een goed idee. ik spui maar wat. Misschien dat de bouwers wel niet zo veel met de Polo hebben (lijkt me sterkt met baldrimmert in de groep), maar dat het verschil wellicht niet zo duidelijk is. Elke Golf is een Golf, maar een Jetta 1 lijkt altijd nog meer op een Golf 1 als een Golf 5 op een Golf 4!

Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote