View Single Post
Old 18-11-2009, 13:10
Dirk's Avatar
Dirk Dirk is offline
Volksforum Crew - Ik laat het hierbij.....

Het gaat allemaal om centjes (tekort) aanvullen in de staatskas, dus of ze de kilometerbelasting nu wel of niet doorvoeren betalen gaan we allemaal toch, of het nu links of rechtsom is.
Als je je daar druk om maakt moet je die energie gebruiken (=duurzaam) om er iets mee te doen.....
Ga bijv. een verzoek voor een volksstemming indienen en genoeg zieltjes/stemmen bijelkaar krijgen om de kilometerheffing weg te stemmen! Leuk een referendum!

Dan sta je waarschijnlijk wel bij een volgende GEKOZEN volksvertegenwoordiging (kabinet) weer te protesteren tegen iets anders waarvoor je extra voor gaat betalen.

Allemaal lekker emigreren naar een ander land want daar is het gras natuurlijk altijd groener!

---------------------------------------------------------------------------------
Stel:
dit systeem komt er en ik moet van Breda naar Maastricht dan ga ik met mijn enorm zwaar vervuilende LPG G3 voertuig nu dus meer betalen.
Maar dan kan ik toch gewoon over Belgiƫ rijden en daar goedkoper tanken wat wel langer duurt en dus milieuverontreinigender is maar aangezien we daar in NL dan geen last van hebben is het een stuk goedkoper! Krom eigenlijk maar ik ga het straks graag doen de frieten in Bels zijn zooo lekker en dan kan ik gelijk wat illegaal vuurwerk voor een spotprijs meenemen.
Reply With Quote