View Single Post
Old 17-11-2009, 13:35
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Oldtimers zijn wegenbelastingvrij toch? Dus daarvoor is het extra lappen als je uberhaupt rijdt. Dus duurder. Mits ze de oldtimer regeling gaan aanpakken, wat ik wel weer verwacht. Dus voorlopig is een oldtimer voordelig. Maar de milieu maffia zal wel weer winnen. Het gaat om de knikkers uiteindelijk.

Het is toch ook duidelijk dat het alleen om de centen gaat. Auto's tot '86 (correct me if I'm wrong) zijn oldimer / kunnen oldtimer worden, maar alles daarna niet meer.
Jaja, puur om milieu-redenen natuurlijk...

Den Haag: "Belastingvrij gaan we afschaffen zover dat mogelijk is, dan missen we tenminste niet meer de belasting over die auto's die eigenlijk nog oldtimer hadden kunnen worden. Voor die auto's die nu al onder de noemer oldtimer vallen, gaan we wel een andere achterlijke oplossing verzinnen, zoals de km-heffing, zodat we ook daar nog wat voor kunnen vangen."

En dan inderdaad ook nog iets met het milieu...

Zoals ik al zei, misschien dat de overheid eens moet gaan nadenken, en inzien wat die JSF gaat kosten (miljarden), en wat daarvan de uitstoot gaat worden. Ik denk dat als die dingen allemaal hun eerste testvluchtje hebben gehad, dat de vervuiling daarvan gelijk staat aan een hele maand autoverkeer-Nederland.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote