View Single Post
Old 16-11-2009, 22:57
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Als ik laat van mijn werk afkom, kom ik niet eens meer thuis met de trein. Als ik vroeg moet werken, kom ik niet op tijd omdat òf de bussen niet zo vroeg rijden (bijvoorbeeld in 't weekend) òf dat de treinen gewoon niet op tijd rijden (zelfs niet als ik een trein te vroeg neem!). En probeer dat maar twee / drie keer in de week bij de baas te verantwoorden.
OV is dus voor het werk inderdaad totaal geen optie zolang het zoveel kost, en zo onbetrouwbaar is.

En als je het zelf niet hoeft te betalen, betekent dat dat je een leasebak hebt. Je baas krijgt dus meer uitgaven in een sowieso al rampzalige tijd, en gaat weer een werknemertje hier moeten korten, daar moeten ontslaan, etc. Komt de koopkracht in Nederland niet ten goede, waardoor de belastinginkomsten voor de overheid weer verder dalen.

Ik weet niet waar die in Den Haag mee nadenken, maar in mijn linker kleine teen heb ik nog een betere vooruitziende blik dan die mafkezen. Nja, zij hoeven ook maar vier jaar mee te gaan, gouden handdruk en dik loon, en ze zijn binnen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote