View Single Post
Old 15-11-2009, 22:29
Jeffg60's Avatar
Jeffg60 Jeffg60 is offline
Forum Regular

Gister was het zo ver, eindelijk de golf ophalen. Nadat de caddy was vol geladen met onderdelen en de golf was over geschreven konden we terug naar huis om ff lekker te gaan schroeven.

We zijn begonnen met de deurhendels te vervangen voor originele, want er zaten deurhendels op van een polo 6n volgens mij en dat werkte voor geen meter. Dus eerst die oude eraf gehaald en de slotplaten opnieuw gespoten, sloten even overgezet in de nieuwe deurhendels en alles weer gemonteerd.
Kan nu tenminste weer op een normale manier de golf in komen

Orginele grille heb ik wel vervangen omdat ik zelf een rood randje op de grille mooier vind.
Daarna wouden we de schroefset onder de auto gaan zetten alleen werden we toen tegen gehouden door een slotbout waarvan de sleutel nog bij de vorige eigenaar lag dus die eerst morgen even ophalen.
Toen zijn we maar verder gegaan met kleine dingetjes zoals de achterwisser plat leggen en banden spanning en vloeistoffen controleren.

Als laatste nog de snaar voor de stuurbekrachtiging gespannen en de hele zooi opgeruimd en toen was het weer tijd voor de zaterdag avond bezigheid

foto's komen morgen heb nu alleen 2 foto's van het wassen van vanmiddag

links is de mijne, rechts is van marco

Reply With Quote