View Single Post
Old 15-11-2009, 18:24
Marten's Avatar
Marten Marten is offline
VW Guru

Default Marten´s Golf Rallye

hallo,

na vele auto´s te hebben gebouwd en omgebouwd was het nu tijd voor een Rallye, altijd van gedroomd en voor velen nog steeds een droom..

ik heb een golf Rallye weten te bemachtigen uit 1989. helemaal origineel op de sebring wielen na, en nog wat kleine details.

5 weken geleden heb ik de rallye aangeschaft en direct geschorst omdat ik er nu nog geen tijd voor heb en auto genoeg in de wegenbelasting,
aankomende week gaat er wat gebeuren aan de Rallye.
rallye word buitenzijde geheel gedemonteerd om de rallye kompleet omnieuw te laten spuiten..

dit heb ik besloten omdat op elk paneel wel een krasje zit, en met poetsen haal je dat er niet uit. en tevens zit er een trekhaak onder wat niet geheel mijn smaak is. (wele origineel VAG, met checkcontrol in het dash)

plannen zijn, buitenkant gewoon opnieuw te laten spuiten, schroefset monteren en een paar leuke wieltjes monteren, heb nog een beetje keus uit een aantal wielen, kijken wel wat het mooiste staat.

hier een paar pics van de rallye, zoals ie nu is, aankomende week maak ik meer foto´s als hij bij de spuiter staat.

groet Marten