Hallo,
Even voorstellen, ben Pepijn Quist 20jaar oud en heb erg veel hobby's. Ooit kreeg ik het idee dat ik wel eens een golfje voor erbij wilde hebben, toen rustig 2 jaar rond gekeken en een voor mijn leuk exemplaar gevonden voor net geld
Info over de auto:
Golf mk2
Bouwjaar: 1986
Km stand: 126000
Transmissie: automaat
De auto is nieuw gekocht door een mevrouw hier uit de buurt, en heeft hem vorig jaar ingeruild bij de plaatselijke dealer ivm te hoge reparatiekosten. Daarvoor heeft mevrouw de auto van 1986 tot 2007 altijd in onderhoud gehad bij de vag dealer waar ze hem heeft gekocht dus alle stempels, boekjes zijn allemaal compleet
![Smile](http://www.volksforum.com/forum/images/smilies/smile.gif)
Enige nadeel was dat het een mevrouw was van de oude garde ofwel old skool en de wasstraat nog niet had ontdekt... wat resulteerde in een paar vervelende roestgaten/plekken
Maargoed, wat is/was er oa rot?
-Voorste subframe (gat van 10x10cm bij bevestiging rechter draagarm)
-Rechter draagarm (gat van 5x8cm bij bevestiging subframe)
-Linker dorpel (achterkant geheel open)
-Bodem (2 gaatjes van 2x8cm onder de stoelen)
Voor de rest wel een paar plekjes op de carrosserie zelf maar dit is gemakkelijk bij te werken
Wat zijn de + punten?
Interieur is op 1 plekje van 1x1cm na perfect in nieuwstaat, boekjes en stempels netjes aanwezig en bijgehouden, km stand, motorisch onderhoud en de prijs was erg leuk.
Zo kocht ik hem:
En toen begon de operatie...
Moet de foto's van de verbouwing nog even opzoeken en uploaden.
Eindresultaat tot dusver met, schroefset, dakrek, gti lip, vervangen subframe en draagarmen, homokneetding hoezen, remleidingen etc etc
Heb ook andere wielen gekocht ook hiervan moet ik nog even de foto opzoeken, het zijn in ieder geval audi a3 gepolijste en omgeboorde 15inch wielen. Banden die er nu omliggen zet ik op mij andere auto en op de a3 wielen komen 165 50 15 bandjes
Nog te doen: roestplekjes bijwerken, banden scoren, uitlaatje beetje aanpassen enzo
Tevens gelijk een vraag, na het verlagen hoor ik een tik als ik rijd. Dit ongeveer op het moment dat de wielen 1 keer rond gaan, zelf denk ik aan een aandrijfas die ergens tegenaan loopt? iemand suggesties?
Mvg, Pepijn